wtorek, 23 lipca 2013

informacja.

,, cegla a co masz do tej cegly mlotek xD ,, to jest  cytat mojego kolegi. chcialam wam tylko powiedziec, ze blog zawieszam na jakis czas. nie wiem konkretnie na ile ale bede o was pamietac. a teraz jak to pisze to jestem w namiocie. z przyjaciolka, jej bratem i jej chlopakiem.  ja tu chyba zaraz zwariuje. mam nadzieje, ze zaden duch tutaj nie przyjdzie bo chlopaki ciagle mowia o grze ,, amnezja,, i o tych potworach z tej gry. dobra koniec o mnie. zyczej milej nocy. mam nadzieje, ze moja bejdzie tez mila. dobranoc. a sorki za bledy ale pisze z telefonu przyjaciolki.

1 komentarz:

  1. Heejka. Jestem troche zawiedziony, ale przeżyję. w końcu wakacje, czas odpoczynku, radości i zabawy. Życzę Wszystkim dużo zabawy, śmiechu i odpoczynku od szkoły oczywiście. Pozdrawiam

    Anonim

    OdpowiedzUsuń